Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den rád bych chtěl vyřešit problem který se týká Pobočky v Trutnově Vodafon konkrétně na pani manažerky
Vám napíšu jak to bylo můj bratr nevlastni ktery je bili šel do prodejni si zřídit paušál všechno proběhlo v pořádků Bez žádných problémech
Tak jsem rekl ze si pujdu taky udelat pausal ale jen co jsem vešel do prodejni tak.uz.na sebe koukali do si me vezme tak si me vzala takova mlada holčička řekl jsem ji co potrebuju dal jsem ji OP a druhy dolkad všechno bylo v pořádků pak tam přišla pani manažerka a hned rekla zaplatite 10000kc jistinu a ta mlada holčička se ji potichu pa jak to ma udelat tak si tam sedla.pani manažerka a neco tam klika tak jsem neváhal a sel jsem na poštu jestli náhodou někde neco nemá a neměl jsem tak jsem nevahal a volal na vodafon operátora pan byl milí a sam řekl ze to je nějaký divné.
Ja vím ze mezi nás žijí mnoho rasistu
Nemůžu za to ze jsme rom ale jsem furt člověk
Byl bych rad velice kdyby v trutnove pobočka vodafon byla potrestá a hlavne pani manažerka předem moc děkuju s Pozdravem Herak.A
Požadují přísně potrestáni děkuju
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Dobrý den, pane Heraku, daná záležitost mě velmi mrzí. Jsem si vědoma skutečnosti, že chování a práce našich pracovníků musí být na profesionální úrovni, neboť vytváří mimo jiné obraz naší společnosti. Pod profesionálním chováním si samozřejmě představuji také ochotu, vstřícnost a celkový přístup k požadavkům klienta. Naopak jsem si vědoma faktu, že jakékoli nevhodné a neprofesionální chování může být příčinou mnoha nepříjemností, které mají negativní dopad na naši společnost.
Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.