Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
ELUSET Consulting, s.r.o.
Černokostelecká 1168/90
100 00 Praha 10 – Strašnice
Dobrý den,
dovoluji si reklamovat uzavřenou objednávku „Program pro zlepšení životního stylu a úpravu váhy“ - Program II.
Důvodem mé reklamace je nedodržení dohodnutých principů:
- pravidelnou, komplexní diagnostiku na profesionálním přístroji – pouze jedna návštěva, která
spočívala zejména v uzavření objednávky a platebních podmínek, takže o pravidelnosti nelze
hovořit,
- podrobný rozbor naměřených hodnot – odhalení všech rizik a nedostatků ve vašem těle
o podrobnosti se nedá hovořit a rizika spojená s naměřeými hodnotami nebyla ani zmíněna,
- individuální doporučení pro odstranění zjištěných rizik a nedostatků na vašem těle – zasláín pouze
obecný jídelníček, který hovořil o hubnutí, zatímco já vůbec hubnout nechtěla, pouze zvětšit
svalovou hmotu v těle a snížit tělesný tuk,
- pravidelné zhodnocení míry stresu a průchodnosti cév diagnostickým přístrojem – nejen, že o této
proceduře nebyla ani zmíňka, natož pravidelnost, při jedné návštěvě, je spíš výsměch.
V návaznosti na výše uvedené důrazně žádám o vrácení poměrné části vložených prostředků. Zaplatila jsem zálohu 2413 Kč a 6x 2213 Kč, což celkem činí 15. 691,- Kč.
Pokud nebudu v zákonné době informována o postupu, jak celou záležitost vyřešíte, obrátím se
Objednávka z 6. 1. 2021 a úvěrová smlouva s ESSOX 4. SU4003188570
Vrácení poměrné části zaplacených služeb, které nebyly dodány
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu služby, prodávající má povinnost službu poskytnout ve sjednané kvalitě. Pokud není služba poskytována ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka službu reklamovat.
V rámci uplatněné reklamace spotřebitelka může požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, primárně poskytnutí náhradní služby ve kvalitě, která byla mezi stranami ujednána, a není-li toto možné, pak může odstoupit od smlouvy. Další možností, která se nám jeví pro tuto situaci jako nejvhodnější, je nárok na přiznání přiměřené slevy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.