Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#54653Nedodání na uvedenou adresu - vrácení zpět

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2021, před 3 lety

Zdeněk Otevřel

Znění stížnosti

Několik našich známých nám letos poslali vánoční přání, ale ani jedno nedorazilo. Teď se vysvětluje proč asi. Jedni naši známí dostali dopis zpět, že adresát neexistuje. Naše adresa je: Stejskalova 37, 615 00 Brno. Někde cestou bylo 615 00, červeně přeškrtnuto a dolů dopsáno 616 00. Na 616 00 je ulice Marie Steyskalové a jsou zde jen sudá čísla. protože na druhé straně ulice je les. Takže vráceno, číslo neexistuje. Mohu poslat foto přední i zadní strany obálky s úpravami provedenými poštou.


Požadované řešení

Rád bych, kdyby jste mohli provést taková opatření, aby zásilky se správně uvedenou adresou došly adresátovi a ne je svévolně cestou vaši zaměstnanci poslaly jinam ( letos minimálně 4 zásilky ). Bylo by asi dobré se omluvit a poslat odesílateli novou poštovní známku " B " . Děkuji za vyřízení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 14:33, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.