Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dovolím si říct že to je hrozně zajímavý že já na tomhle tom portálu nejsem ani registrovaný ale z účtu Mi zmizlo na ten portál 15 stovek s velkým potěšením jdu na policii
Zrušení strhávání peněz z účtu
Je mi divné Jak to můžou zrušit když vlastně nejsem registrovaný
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti může zákazník ukončit Dohodu kdykoliv telefonem nebo na stránkách Festivus Media BV kontaktním formulářem. Doporučujeme spotřebiteli, aby výpověď smlouvy zaslal prokazatelnou formou (kopie dokumentů je třeba si ponechat).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Nizozemí, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.