Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54656Nedostatecne informace pri vyluce!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2021, před 3 lety

Andrea Sedláková Sedláková

Znění stížnosti

Nezlobte se na me, ale vylula brno-blansko-> nejen ze clovek musi od nadrazi uplne jinam, ale tak tragicky resp vubec neoznacene zastavky kam ma clovek jit a kde ma stat pokud jede z brna do blanska... na to aby mel clovek vesteckou kouli!!!!! Pro lidi co dojizdi denne je to asi pak uz jasne, ale laskave si uvedomte, ze tam jezdi i lide co to tam neznaji!!!!!


Produkt

Nedostatecne popisy/ informace na vyluce


Požadované řešení

Doplnte tam cedule od nadrazi a informace k zastavce!!!! Zviditelnite ji proboha!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 14:44, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.