Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
prosím o prošetření plateb kartou u České pošty.
Platbu kartou mohou provádět jen a jen klienti Poštovní banky. Česká pošta těmto klientům nabízí při této platbě také prodloužení záruční doby u zboží ze 2 roků na 3 roky záruky. Ostatní klienti jsou tudíž diskriminováni, protože jinou kartou nelze balík zaplatit.
Neumím si představitz, že by obchodní řetězce provedly stejnou nehoráznost.
Jak je toto u České pošty možné??
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Poláková
Prošetření uvedené skutečnosti a případné odstranění.
|
Tweet |
Ačkoli zákon nestanovuje povinnost přijímat platbu kartou, jednání, které spočívá v umožnění platby pouze držitelům karty od jedné banky však neopovažujeme zcela za správné. Řešení, které požaduje spotřebitelka však není v našich kompetencích. Z tohoto důvodu doporučujeme spotřebitelce, aby podala podnět přímo České poště. Rozšíření škály přijímaných platebních prostředků by přeci jen mělo být v jejím zájmu.