Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5466Platby kartou jen banky ČP

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2015, před 10 lety

Eva Poláková

Znění stížnosti

Vážení,
prosím o prošetření plateb kartou u České pošty.
Platbu kartou mohou provádět jen a jen klienti Poštovní banky. Česká pošta těmto klientům nabízí při této platbě také prodloužení záruční doby u zboží ze 2 roků na 3 roky záruky. Ostatní klienti jsou tudíž diskriminováni, protože jinou kartou nelze balík zaplatit.
Neumím si představitz, že by obchodní řetězce provedly stejnou nehoráznost.
Jak je toto u České pošty možné??
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Poláková


Požadované řešení

Prošetření uvedené skutečnosti a případné odstranění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2015 16:13, před 10 lety

Ačkoli zákon nestanovuje povinnost přijímat platbu kartou, jednání, které spočívá v umožnění platby pouze držitelům karty od jedné banky však neopovažujeme zcela za správné. Řešení, které požaduje spotřebitelka však není v našich kompetencích. Z tohoto důvodu doporučujeme spotřebitelce, aby podala podnět přímo České poště. Rozšíření škály přijímaných platebních prostředků by přeci jen mělo být v jejím zájmu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.