Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Včera v obchodu Lidl na Vojtiškova 1783 jsem mimo jiné koupil i zmrazený polotvar "Řízek s bramborovým salátem" s termínem trvanlivosti až 1.1.2022. Nespadal do žadných akčních slev, takže předpokládám, že termín je standartní a nebylo to "brzy zkažené zboží". Po otevření včera večer samotný řízek pokrývaly skvrny plísně v rozsahu až 30-40% plochy, přičemž mezi časem nákupu a časem rozbalení polotvaru prošlo maximalně 1.5 hodiny, takže moje chyba v nedodržování podmínek uchování jídla to být nemůže. Děkuji za pozornost a doufám, že každé dálší ocenění bude mít jenom pozitivní podklady.
Vepřový řízek s bramborovým salátem Náš Kraj
Prosím abyste zkontrolovali podmínky uchování zboží ve skladu a pravdivost uvedených termínů trvanlivosti na balení, protože někdo míň ohleduplný a trpící nemocemi travicích cest může po použítí zkaženého jídla přijít i o život, což je o moc důležitější než utracené peníze a zkažená nálada v mém vlastním případě.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, pane Hladchuku, mrzí nás, že se v prodejně nacházel výrobek po datu spotřeby. Za tuto skutečnost se Vám omlouváme. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, budou Vám vráceny peníze i bez předložení účtenky, máte-li jej stále k dispozici. Přejeme Vám příjemný den Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.