Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Od firmy NaturaMed jsem si objednala vitamin D3 + Omega 3 byl mi zaslán balíček na celý rok + kávovar jako dárek.Baleni Omega 3 bylo bez plomby bylo již otevřeno ,hned jsem na firmu zavolala a poslali mi nové balení.Chtěla jsem vitamíny darovat rodičům.Když mne syn upozornil na negativní recenze na tuto firmu vše jsem ve 14 denní lhůtě vrátila.2.12.2021 firma zásilku převzala . Těsně před Vánoci jsem dostala dvě složenky i s navýšeným manipulačním poplatkem.Ihned jsem na firmu napsala ,doložila podací lístek od balíčku .Do dnešního dne se mi nikdo neozval.Zavolala jsem tedy na firmu a bylo mi řečeno, že se zásilka ještě nevrátila .To už mně naštvalo a začala jsem řvát a najednou mi paní sdělila , že se zásilka vrátila ,ale chyběl dárek tudíž se to nedá považovat za vrácené.Tak teď nemám nic jen dluh u šmejdů.A to mi paní tvrdila,že oni mají jen spokojené zákazníky a , že v žádném případě nemají špatné recenze.
Žádám firmu,aby vymazala mé údaje ze své databáze a zaslala mi potvrzení, že nemám žádné závazky vůči firmě NaturaMed.A již mne nikdy nekontaktují.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Odstoupení od smlouvy je jednostranný právní úkon, který nevyžaduje souhlas druhé smluvní strany. Odstoupení od smlouvy je účinné od okamžiku, kdy je doručeno prodejci.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval. Zda-li bylo zboží odesláno spotřebitelkou prodejci i s dárkem lze ověřit dle váhy odesílaného balíku.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele. Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Jirků,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že Vámi vrácená zásilka byla v pořádku doručena zpět do našeho skladu a související pohledávka byla kompletně stornována. K dnešnímu dni tedy neevidujeme žádnou pohledávku k úhradě. Na složenky, které Vám byly doručeny prosím neberte žádný zřetel. V průběhu Vánočního období pravděpodobně došlo k prodlevě ve zpracování a načtení vratky z důvodu pozdějšího doručení od České pošty. Omlouváme se za způsobené potíže. Na závěr mi dovolte Vás ujistit, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Společnost Naturamed nejdříve prohlašovala lživé informace až po napsání stížnosti na dTest obrátili a vše se vyřešilo k mé spokojenosti.Do budoucna již nechci o této firmě ani slyšet.Varování pro ostatní ,od této firmy si nic neobjednávejte!!!