Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
17:12 me prisla zprava ze ceska posta prevzal balik DR7254859692F a za tri dny prisla dalsi ze me bude dorucen s telefonim cislem ridice . Zkousela jsem se mu dovolat 16 krat ale nikdy nezvednul . Take nikdo neprisel do meho bytu a nezvonil . vim to presne proto ze jsem jsi vzala dovolenou . Se soused jsem hlidali a na sto procent vice ze za cely den se zadne dorucovaci auto neukazalo . Vecer me prisla zprava ze nemohli balik doruct . Pozadala jsem o znova doruceni a prisla me jedna zprava ze to udelaji ale za par hodin me prisla dalsi ze z technickych duvodu to neni mozne a ze jedina moznost je jsi pro nej prijit osobne . Pozadala jsem o doruceni s priplatkem a zase me prvne zprava ze se tak stane a ze mam cekat doma na bavik mezi sestou az devatou vecer ale za par hodin prisla zprava ze to neni mozne proto ze maji moc baliku . Na tuto dobu jsem jsi brala volno z prace . Jsem po urazu ruky tak nohu nosit tezke veci a tento balik ma skoro dvanact kilogramu. Nikdo se za tu dobu v me dome neukazal a nezavolal a ani nezazvonil na domovni zvonek . Mam na sto procent jistotu ze pracuje . Pak me prisela zprava plna lzi o tom jak se snazili me dorucit a co vsechno delali a pritom to byla lez . Nechal jsem jsi balik ulozit na poste do 4 ledna ze najdu nekoho kdo me pomuze balik donest domu
a prisla me zprava ze muj balik bude ulozen do 4 leddna . 29 . prosince a chtela jsem jsi vyzvednou balik ale bylo me receno ze zadny balik jsem na poste za poslednich par mesicu nemela . O tom ze bych mela nejak tak ulozeny nikdo nic nevedel i kdyz jem jim ukazovala zprav o tom ze na poste jsi mam vyzvdnou balik . Problemy s touto postou trvaji jiz vice nez sest let a z 05 procent odmitaji dorucit jakoukoliv dopis nebo balik do domu . Pokut jsi stezujete tak vas pak ani neupozorni ze vubec nejakou dulezitou postu mate na poste vubec. Kdyz jsem jsi drive stezovala na poste tak me jest vynadali ze je moje starst chodit na postu pravidelne a kontrolovat jestli mam na poste neco duleziteho a ze nini jejich praci me o tom informovat ze mam na poste balik nebo dulezity dopis .Vsichni lide jsi co bydli poblize jsi stezuji ze uz roky nedostavaji zadne baliky do domu a ze jsou terorizovni postour tim ze jsou nuceni pokut chteji svuj dopis nebo balik musi jsi svuj balicek i dopis vyzvednou na poste . Pokut jsi budou stezovat tak ho nedostanou vubec . Ja jaem jsi sla s kamaradno ktera me chtela s balikem pomoci donest domu . Kdyz tam mel byt do 4 ledna ulozel ho poslali davno zpatky jeste pred svatky zpatky . tedy v dobe mel byt normalne dorucen . Chovani posty je arogatni a chovaji se dost drze a nidky se jich na nic nesmite na nic ptak . proto ze se kvam zacnou chovat jako mene cenemu cloveku , ktery je pod jejich uroven . Pokut jsi na cokoliv stezujete nidky se nic nevyresi . Maximalne vam jeste viynadaji a nebo reknouu ze tuto cast posty nemaji pod kotrolou .
balik mel byt na poste ale uz byl davno pred ukonceni doruceni poslan zpatky .
Potrestani zamestnancu kteri podvadi a nepisi a nerikaji pravdu .a naprava aby konecne byla dorucovana posta na adresu . ABy byla lepsi kontrola a opravdovem dorucovani baliku a dulezitycch dopisu . Take aby prestali podvadet a lhat . Aby tato posta prestavla terozizovat a vydirat zakazniky . Jsou v okoli stari lide kteri se na postu vubec nedostanou a tak prichazeji o zasilky i dopisu ktere jim tato posta proste odmita dorucit . Je to dost smutne ze jsi nechate dorucit neco postou a oni vam mohou vydira jestli vam ten balik nebo dopis vubec vydaji . Sluzby posty jsou tak stranem stavu ze radeji lide voli jinou varantu nez pouzit jejich sluzby .Melo by se verejne pranirovat chovaji post jak na tv tak i v novinach
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.