Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Požadovala jsem 6 potahů na židle. 3 červené bordó a 3 bílé. Bílé došli 2 a místo třetího došli dva potahy na malé polštáře. Prosím o zaslání 3.potahu bílého na židli. Děkuji za kladné vyřízení. S pozdravem Krátká Soňa. Adresa, Hraničky 15. Vyškov 68201.
Potahy na židle
Zaslat 1kus bílého potahu.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno nekompletní zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání chybějícího zboží. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.