Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54689Nevpuštění na palubu letadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2021, před 3 lety

Veronika Isakova

Znění stížnosti

Dobrý den. Musela jsem letět létem z Moskvy do Prahy. Mela jsem veškeré doklady v pořádku. Na přepážce mě odeslali na kontrolu dokladů k panu Kostochkin Sergej Sergejovich. Který řekl že nemám dost dokumentů podle ho zjištění, ale ne převzal jeden doklad, právě přihlášku do vstupů na Území České republiky, běhal ode me po celém terminálu a říkal že je není papoušek aby volat a odesílat doklady. Volali jsme s právníkem právě na letiště a taký a na ministerstvo vnitra, a řekli nám že veškeré doklady byli v pořádku. Jsem je občankou Ukrajiny ale pan posuzoval jako občana Ruska. Byl velmi neprofesionální a arogantní. Cestou na letiště stratila jsem 3 dny, a taky přišla o let a nervy.


Produkt

Číslo letu: Ok895, 30.12.2021 15-45


Požadované řešení

Nechtěla bych ještě jedno potkat tolik neprofesionální lidi, které nechtějí vyplňovat a věnovat svoje práce. Chtěla bych aby dostal výpověď.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2022 08:59, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 15:15, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.