Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Musela jsem letět létem z Moskvy do Prahy. Mela jsem veškeré doklady v pořádku. Na přepážce mě odeslali na kontrolu dokladů k panu Kostochkin Sergej Sergejovich. Který řekl že nemám dost dokumentů podle ho zjištění, ale ne převzal jeden doklad, právě přihlášku do vstupů na Území České republiky, běhal ode me po celém terminálu a říkal že je není papoušek aby volat a odesílat doklady. Volali jsme s právníkem právě na letiště a taký a na ministerstvo vnitra, a řekli nám že veškeré doklady byli v pořádku. Jsem je občankou Ukrajiny ale pan posuzoval jako občana Ruska. Byl velmi neprofesionální a arogantní. Cestou na letiště stratila jsem 3 dny, a taky přišla o let a nervy.
Číslo letu: Ok895, 30.12.2021 15-45
Nechtěla bych ještě jedno potkat tolik neprofesionální lidi, které nechtějí vyplňovat a věnovat svoje práce. Chtěla bych aby dostal výpověď.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.