Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
I já přidávám negativní zkušenost s firmou VSP Data a určitě doporučuji vyhnout se obloukem. Ve společnosti Electroword jsem v březnu letošního roku zakoupil notebook zn. HP PAVILION GAMING 15. V mé nepřítomnosti kamarád na notebook nechtěně vylil sklenici s limonádou. Notebook fungoval dále dokonce i klávesnice která je podsvícená fungovala jak má. Asi po měsíci jsem zjistil, že po nějaké době se mi odpojí wifi a notebook již žádnou nevyhledá. Zašel jsem tedy do výše uvedené prodejny a vysvětlil jim co se stalo. Zaslali notebook k opravě výše uvedené společnosti VSP Data, jelikož ji mají nasmlouvanou. Po nějaké době mi přišla SMS od Electrowordu, že notebook, lze opravit avšak oprava jelikož došlo z mé strany k poškození bude stat 12.500,- Kč., že je potřeba vyměnit základová deska a wifi modul. S tímto jsem souhlasil a nechal ho opravit. Po uhrazení částky mi po cca měsíci poslali notebook zpět. Po rozbalení jsem zjistil, že notebook opravili ale klávesnice stále lepí od limonády. Čekal jsem tedy, že pokud něco nechám opravit a zaplatím zato tak mi notebook bude vrácen v původním stavu před vylitím. Ovšem to jsem se spletl. Proto jsem opět poslal notebook na reklamaci, jelikož s opravou jsem nebyl spokojen a požadoval vyčištění klávesnice tak aby nelepila. Dnešního dne mi byl opět vrácen notebook se slovy zaměstnance Electrowordu, že firma VSP Data vyměnila vadné komponenty, ale to je asi tak vše. Klávesnici nečistila z důvodu toho, že nebyla poškozena a pokud mám zájem za částku 3.600,- Kč. mi ji vyčistí. Toto jsem odmítl. Domnívám se, že firma, která se zabývá opravami elektroniky, by měla svoji práci odvést kvalitně a ne laidácky, jako v tomto případě.
HP PAVILION GAMING 15.
Vyčištění klávesnice
|
Tweet |
V případě opravy věci se obvykle jedná o smlouvu o dílo. Účelem opravy je uvedení věci do předešlého vztahu, ve kterém by spotřebitel mohl věc bez překážek používat. V takovém případě by mělo dojít k opravě vad funkčních i vad estetických.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Se stěžovatelem bylo komunikováno. Ve stížnosti jsou uvedeny nepravdy.
Budu-li citovat z mailu stěžovatele: ,, na prodejně jsem jim popsal závadu jako takovou co mi notebook dělá jak reaguje apod. Nenapadlo mě že to může mít souvislost s tím že byl notebook politý jelikož jak jsem již uvedl, notebook fungoval nějakou dobu dále dokonce i podsvícená klávesnice svítila a fungovala tak jak měla, takže jsem nepředpokládal, že wifi modul odešel díky polití. Jako laik jsem se do notebooku nedíval ani ho nerozebíral jelikož tomu nerozumím, v tu dobu jsem zjistil, že vše funguje jak má a řekl jsem si že jsem měl asi štěstí."
Nicméně 17.2.2022 jsem požádal stěžovatele, aby zařízení poslal na naši adresu, že mu bude klávesnice zdarma vyměněna.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.