Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#54697Nevykoupení přepravky na pivo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2021, před 3 lety

František Jampílek

Znění stížnosti

Donesl jsem do Penny Dobrovice přepravku( basu) na pivo a 5 lahví. Po vložení lahví a vyzvednutí účtenky jsem vložil prázdnou basu, ale nechtělo to vzít a proto jsem zazvonil na obsluhu. Bylo mi zděleno, že prázdné basy nevykupují, že tam musí být nějaké láhve v ní. Ukázal jsem paní účtenku a říkal jí, ať tedy mi dá zpátky ty lahve, že je vložím do basy a projedu to. To mi bylo odmítnuto, že to už nejde. Je to nehorázné chování, protože je to obchodovatelný obal a podle zákona ho musí zpět vykoupit ( informace od právníka). Prosím aby byla v tomto zjednána náprava a takové případy se už nestávaly, neboť jak jsem zjistil zde na internetu, nejsem první případ ve vašich obchodech.


Požadované řešení

Řešení je jednoduché. Proškolit vaše pracovníky, aby se nedopouštěli protiprávního jednání v těchto případech a toto se už nestávalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 16:14, před 3 lety

Podle § 9 odst. 4 zákona č. 477/2001 Sb., o obalech je osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech (v tomto případě prodejce) povinna tyto obaly vykupovat. Zároveň je podle § 9 odst. 5 stejného zákona tato osoba povinna zajistit, aby tyto obaly byly vykupovány po celou provozní dobu.

Jestliže se tak nestalo, jedná se o pochybení prodejce, který nejednal v souladu se zákonem.

V případě potřeby se spotřebitel může obrátit na dozorový orgán, kterým je v takových případech Česká obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 15:02, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.