Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#54702Zničení bundy o vybavení prodejny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2021, před 3 lety

Kateřina Pokorná

Znění stížnosti

Dne 31.12.2021 v 10:21 ( dle účtenky)jsem nakupovala v prodejně Penny Market - Kobylisy.
Po nakoupení potřebných věcí , jsem sáhla do mrazícího boxu se zmrzlinami a o box se mi roztrhla zimní bunda v hodnotě 2500 kč.
Došla jsem k paní pokladní, zda by mi zavolala manažerku/provozní dané prodejny, aby jsme nějakou danou situaci vyřešily.
Po příchodu paní manažerky jsem oznámila co se mi stalo , a bylo mi sděleno od paní manažerky , že si mám "dávat pozor". Na to jsem se ohradila zda myslí vážně že mám dávat pozor když sahám do mrazícího boxu ,kam může třeba sáhnout i malé dítě a způsobit si zranění.
paní manažerka odešla .
Zaplatila jsem svůj nákup a čekala zda paní manažerka ještě přijde , jenže ta už asi věc měla za vyřešenou. Tak jsem znovu požádala milou paní pokladní , zda by paní manažerku zavolala znovu. Paní manažerka na mě zvýšila hlas ,doslova na mě řvala , že je to můj problém že si mám dávat pozor a obrátila se a odešla .Po chvilce vyšla druhá paní a řekla že si mám zavolat na infolinku že neví jak se má postupovat , když si u nich někdo sám zničí věc .
V první řadě , jsem si poškodila bundu o nezabezpečené a nebezpečné vybavení prodejny , a v poslední řadě mně dorazilo arogantní jednání vedení prodejny. Žádám tímto o kompenzaci mé škody , prodejna má jistě k dispozici i kamerový záznam z toho okamžiku , a o domluvu obsluhy své prodejny , nebo nějaké školení , jak se v danných situacích zachovat k zákazníkům .


Požadované řešení

Žádám kompenzaci za svou bundu , byla úplně nová a stála 2500 kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 17:00, před 3 lety

Podle § 2900 občanského zákoníku je každý povinen počínat si tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě jiného. Dle komentáře jde o obecnou prevenční povinnost, kterou musí dodržovat každý bez ohledu na to, zda vyplývá ze smlouvy nebo z obecné právní povinnosti. Z porušení této povinnosti vzniká škůdci podle § 2910 stejného zákona povinnost nahradit škodu.

Spotřebitel by mohl mít nárok na náhradu škody v případě, že vybavení prodejny nebylo dostatečně bezpečné, udržované a upravené tak, aby nedošlo k škodě u nakupujícího. Úroveň se posoudí měřítkem běžné péče, kterou lze po obchodníkovi požadovat. Na druhé straně i spotřebitel musí vynaložit běžnou opatrnost k tomu, aby ke škodě nedošlo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 13:40, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.