Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#54705Neuznane vraceni ani vymena zakoupeneho telefonu v puvodnim obalu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2021, před 3 lety

Anezka Batelova

Znění stížnosti

Dne 28.12,2O21 jsemzakoupila sve vnucce mobilni telefon VIVO Y 52 . Vnucka bude slavit 18.cte narozeniny,Tak jsem z duchodu setrila pul roku na darek. Bohuzel, jsem se dozvedela,ze Ji koupili telefon take rodice. Druhy den jsem prosila na prodejne o storno prodeje. Pracovnici teto prodejny me velice chladne a s ironii odmitli s tim ze se storno netyka kamennych obchodu. Tuto informaci jsem nemela a ani jsem ji nikde necetla. Jako duchodce se me tato okolnost velice financne ale i lidsky dotkla.


Produkt

Telefon VivoY 52


Požadované řešení

Doufam a prosim timto o vraceni penez. Dekuji za kladne vyrizeni a doufat v lidskost a pochopeni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 16:40, před 3 lety

Odstoupení od smlouvy v zákonné 14denní lhůtě podle § 1829 odst. 1 písm. a) je opravdu možné pouze v případech distančního prodeje. Ze zákona tak není možné zboží vrátit a odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu.

Doporučujeme však kontaktovat přímo společnost například na čísle 800 02 02 02. Společnost uvádí, že nejvíce volných operátorů mívá mezi 14-17 hodinou. Přestože neexistuje zákonný nárok, může společnost v individuálních případech vyhovět i nad rámec svých povinností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2022 14:55, před 3 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu. V tomto případě skutečně platí již uvedené od dTestu.
Vrácení zboží při jeho zakoupení na pobočce neposkytujeme.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 13:44, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 14:43, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.