Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 28.12,2O21 jsemzakoupila sve vnucce mobilni telefon VIVO Y 52 . Vnucka bude slavit 18.cte narozeniny,Tak jsem z duchodu setrila pul roku na darek. Bohuzel, jsem se dozvedela,ze Ji koupili telefon take rodice. Druhy den jsem prosila na prodejne o storno prodeje. Pracovnici teto prodejny me velice chladne a s ironii odmitli s tim ze se storno netyka kamennych obchodu. Tuto informaci jsem nemela a ani jsem ji nikde necetla. Jako duchodce se me tato okolnost velice financne ale i lidsky dotkla.
Telefon VivoY 52
Doufam a prosim timto o vraceni penez. Dekuji za kladne vyrizeni a doufat v lidskost a pochopeni.
|
Tweet |
Odstoupení od smlouvy v zákonné 14denní lhůtě podle § 1829 odst. 1 písm. a) je opravdu možné pouze v případech distančního prodeje. Ze zákona tak není možné zboží vrátit a odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu.
Doporučujeme však kontaktovat přímo společnost například na čísle 800 02 02 02. Společnost uvádí, že nejvíce volných operátorů mívá mezi 14-17 hodinou. Přestože neexistuje zákonný nárok, může společnost v individuálních případech vyhovět i nad rámec svých povinností.
Dobrý den,
děkuji za zprávu. V tomto případě skutečně platí již uvedené od dTestu.
Vrácení zboží při jeho zakoupení na pobočce neposkytujeme.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.