Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakaznik mi z Ciny posila zasilku, poprve byla vracena s tim, ze jsem si ji neprevzal v lhute. Samozrejme jsem se rozcilil, nicmene zakaznik byl ochoten to poslat podruhe.
Uz jsem si to sledoval a kdyz zasilka vesla do CR, ihned jsem psal email na ceskou postu, ze nehodlam zase o ni prijit. Odpovedi me bylo, ze uz byla znovu vracena.
Je to na zabiti. Zasilku nutne potrebuji uz od listopadu a porad nemam. Zakaznik to uz urcite neposla. Na ceskou postu jsem psal stiznost ted a urcite me odpingaji s tim , ze jsem si to neprebral a ze oni poslali oznameni. ZADANEEEEE oznameni jsem 100% nedostal.
Zasilka z ciny nikdy nedorucena ani napodruhe
Vraceni penez zakaznikovi, a konecne doruceni zasilky dle pravidel.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že zásilka nebyla dodána, bylo by nutné, aby reklamaci uplatnil odesílatel, nebo by musel adresátovi postoupit práva z poštovní smlouvy, pokud to poštovní podmínky v této situaci dovolují.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.