Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dne 2.1. jsem se vydal do Penny na Velký výprodej ...slevy až 80 %. Jelikož je 2.1. neděle , přivstal jsem si a dorazil tam po otevírací době. A už u vstupu mi bylo jasné, že z mého výhodného nákupu nebude nic, jelikož jsem slyšel rozhovory pár zákazníků, kteří přišli hned na otevření , že nic nemají. Zkouknul jsem situaci, a ono fakt z našich zakroužkovaných letáků nebylo nic skladem, na chybějící zboží ukazovaly jen cedulky ,dle našeho poptání u paní pokladní to asi vystavili dříve. Zeptal jsem se vedoucího prodejny, a bylo my klidně odpovězeno, že zboží , o kterém věděli , že má být od 2.1. vystavili s akčními cenami již před koncem roku a to se vyprodalo. A jestli bude jiné,že neví, spíš ne. Proč tedy Penny posílá do oběhu letáky, má zboží , ale vystavuje ho o x dní dříve, aby v den platnosti letáku nic nebylo ? Pochopil bych, kdybych přišel cca za hodinu , viděl cedulky, zboží nikde, řekl bych si , že se holt prodalo a nic bych nemohl namítat, ale tohle je jasné klamání zákazníků, chyba celé prodejny nebo instrukcí z Penny , to nedokáži posoudit, ale tyto praktiky Penny jsou přeci nepřípustné. Prodejna Pečky
solné lampy, konvice, dózy, ponožky.....
Já chci zboží z letáku !!!!
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.