Společnost


DuBa PRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54719Nedodané zboží z www.nacukrunejedu.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2022, před 3 lety

Zuzana Lankašová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 8.11. jsem zaplatila firmě DuBA fakturu na 1,3 kg LC cukroví. Podle smluvních podmínek mi bylo přislíbeno osobní předaní dne 21.12 ve 12.hod.v Pelhřimově. Dodnes cukroví nemám a ačkoliv jsem na jejich emailové adresy opakovaně psala dotaz , kdy mi bude vrácena celá částka na účet ,nebylo mi ani jednou odpovězeno a peníze zpět také nemám. Samozřejmě jsem také dle jejich smluvních podmínek napsala odstoupení od kupní smlouvy.
Předem děkuji za kladné vyřízení a pomoc nejen mě .
Děkuji Lankašová Zuzana.


Produkt

LC Vánoční cukroví


Požadované řešení

Požaduji vrácení celé mnou zaplacené částky zpět na můj bankovní účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2022 21:27, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 15:05, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.