Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Restaurace na půl otevřená kde v druhé půlce plavala podlaha, nejspíš vytirali. Na druhé půlce použitelné maximálně dva stoly, zbytek špinavé, neuklizene, ano sedačkách a židlích drobky vše mastné. Nemluvě, že by měli být stoly i dezinfikovane to už myslím vůbec neprobíhá. Veliké zklamání a nechutné místo pro konzumaci, příště určitě nevyužijí. Jde o KFC Havířov, tato zkušenost už byla minulé, ale opravdu měli tehdy víc lidí takže jsem to chápala, tentokrát ovšem poloprázdné a takový binec. Jsem znechucena.
Zařídit aby perzonál fungoval a hlídal si to
|
Tweet |
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.