Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#54726Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 minut 32 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2022, před 3 lety

Miluše Spurná

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 22.12.2021 jsem si v Albert Jindřichův Hradec koupila vařené kraby vakuově balené, které měli datum spotřeby 1.1.2022.Uložila jsem je do chladničky, ovšem již 28.12.2021 jsem si všimla,že krabi jsou již plesniví a obal nafouklý.Produkt jsem reklamovala na stejné pobočce,kde jsem ho zakoupila,ale neměla jsem již účtenku, protože účtenky od potravin neskladuji.Neochotná obsluha na informacích mi ovšem v reklamaci nevyhověla, protože jsem neměla účtenku,ale na výrobku bylo logo vašeho řetězce Albert, takže bylo jasné,že jsem ho nemohla zakoupit jinde.Timto žádám o kompenzaci a doporučení,jak postupovat, při reklamaci potravin.Produkt stál cca 100 Kč.Miluše Spurná


Produkt

Chlazený výrobek, vaření krabi, vakuově balené,na obalu logo Albert


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2022 10:16, před 3 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Při uplatňování reklamace není nutné, aby spotřebitel překládal podnikateli účtenku. Stačí, že prokáže, že zboží u podnikatele zakoupil. K tomu stačí např. výpis z účtu při platbě kartou nebo specifičnost zboží (nikdo jiný ho neprodává), v krajním případě i svědecká výpověď.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.