Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Při rekonstrukci bytu došlo k tomu, že kabel, který má poskytovat internet je krátký a potřebujeme nový delší, abychom ho mohli zabudovat do obložek a fungovalo nám stále připojení. V listopadu 2021 jsme kontaktovali Vodafone, kde nám bylo řečeno, že v řádném případě nemůžeme kabel sami předělat, protože by nám mohli účtovat škody. Tuto skutečnost jsme přijali. Bylo nám řečeno, že do dvou 2 dnů se nám ozve technik a domluví se na prodloužení kabelu. V prosinci 2021 stále nic, a proto jsme volali na Vodafone znovu. Na telefonní lince hrozné překvapení, že požadavek je zadán už od listopadu (tehdy měsíc) a jak je možné, že se někdo neozval, vždyť jsou “tam” (zřejmě technici) vždycky pohotoví. Tentokrát nám byl přislíbený telefonát do 24 hodin. Dnes, 3. 1. 2022, je náš kabel stále krátký a nikdo se nám stále neozval. Nemůžeme přidělat lišty, přilepit obložky a neustále koukáme pod nohy, abychom nezakopli o kabel, který máme uprostřed chodby. Zajímavé, že když potřebují oni něco změnit, tak pomalu do druhého dne si musíme vzít dovolenou, abychom je nezdržovali. Když ale někdo potřebuje něco od nich, tak nikdo nemá čas.
Internet, TV, tarify telefon
Prodloužení kabelu v nejbližší době.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Smolková, daná záležitost mě velmi mrzí. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.