Společnost


MATROGENA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5473Padělek parfému - obchodník nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2015, před 10 lety

Kristýna Blahovcová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem přes internetový obchod dva parfémy a po rozbalení jsem přesvědčená, že se jedná o padělky. Obchodníkovy jsem zaslala elektronickou poštou žádost o odstoupení od smlouvy, ten ale nereaguje.


Produkt

Bvlgari Omnia parfémová voda 65ml; Joop! Homme toaletní voda 125ml


Požadované řešení

Žádám o výměnu zboží za originální, nebo vrácení peněz včetně poštovného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2015 17:45, před 10 lety

Nabízení nebo prodej výrobků nebo služeb porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, kde spotřebitel může podat podnět. Pokud si je spotřebitel jistý, že mu byl dodán padělek a obchodník dle referencí dalších zákazníků nekomunikuje, doporučujeme podat i trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.

Z hlediska soukromoprávního může spotřebitel realizovat odstoupení dle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Vzhledem k tomu, že podnikatel nereaguje, doporučujeme odstoupení zaslat poštou, nejlépe i s dodjekou, aby měl spotřebitel doklad o doručení. Dále lze uplatnit i reklamaci pro nesplněnou jakost při převzetí. V takovém případě má spotřebitel právo na dodání zboží, které je v souladu s uzavřenou kupní smlouvou. Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 11:54, před 10 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.