Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#54733Nedodání faktury za fakturační období od 30.05.2020

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2022, před 3 lety

Rostislav Krecht

Znění stížnosti

Dobrý den, do dnešního dne jsem ještřě po někoplika emailových upozornění neobdržel fakturu za období po 30.05.2020 Poslední email od paní Š. ze zelené -Elektřiny je ze 8.10.2021 a to že vyúčtování příjde do 6 pracovních dnů. To se do dnes nestalo (3.1.2022 ) . Děkuji za pomoc. R.Krecht


Požadované řešení

Prosím o vyřízení mé žádosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2022 12:11, před 3 lety

Zaváže-li se společnost k tomu, že do určité doby dodá spotřebiteli vyúčtování, je tímto slibem vázána [§ 2 odst. 3 písm. d) občanského zákoníku] a musí ho splnit. Pokud ho nesplní a spotřebiteli vznikne škoda, může se domáhat její náhrady (§ 2913 občanského zákoníku).

Společnost má (navíc) na základě § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., vyhláška o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích, povinnost vydat vyúčtování za stanovené zúčtovací období, zpravidla za 12 po sobě následujících kalendářních měsíců. Spotřebitel také může požádat o mimořádné vyúčtování k 31. prosinci kalendářního roku, v případě, že společnosti zašle samoodečet provedený k poslednímu dni kalendářního roku.

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci a písemně informovat spotřebitele o jejím vyřízení do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace. Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.1.2022 14:51, před 3 lety

Dobrý den,
naše společnost tuto věc prověří a v případě nevystavení vyúčtování urgentně vystavíme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2022 08:29, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost zaslání vyúčtování potvrdit a věc uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.1.2022 17:14, před 3 lety


Rostislav Krecht

Hodnocení:

Komentář: Velký dík dTestu za pomoc při vyřízení mé stížnosti
fakturu jsem obdržel za půl roku díky Vaší pomoci
přeji hezký den
Krecht