Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Po dvou použití této elektrické pánve se začali objevovat šedivé odlupo-
vací mapy pečící pánve,mám za to,že je tento výrobek je nekvalitní proto
žádám o vrácení peněz s pozdravem Svatoš František
Eta pečenka 113390000 mini
Vzhledem k tomu že již po druhém použití této pánve , se začala odlupovat
tefalová barva pečící pánve požaduji vrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Není-li reklamace vyřízena v této lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Spotřebitel může v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Svatoši,
mrzí mne nepříjemnosti se zakoupeným zbožím. Poprosím Vás o zaslání kopie Vaší faktury na email overeno@mall.cz a budeme Vás následně informovat ohledně možností reklamace.
Děkuji a přeji hezký den. Kristina Draštíková, MALL.CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.