Společnost


TravelJigsaw Limited (rentalcars.com)

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54739Vystavení faktury na firmu Iveta Friedrichová

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2022, před 3 lety

Iveta Friedrichová

Znění stížnosti

přes internetové stránky(biliger-mietwagen.de) jsem si objednala pronájem os.vozidla,vyzvednuto v Praze, na letišti. Částku 352,62 € odešla z mého účtu firmě rentalcars.com. V Praze tuto společnost zastupuje firma RENTplus s.r.o. , Revoluční 1044/23, Praha 1.
Auto jsem si půjčila, protože jsem měla své firemní v opravně.
Vše proběhlo bez problémů, jen potřebuji fakturu.
Problém je, že mi ji nikdo nechce vystavit.


Požadované řešení

Potřebuji vystavit fakturu do účetnictví za zaplacenou částku 352,62 €.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 17:01, před 3 lety

Na základě obsahu stížnosti zjistitelných informací nevíme, jaký vztah mezi sebou mají spotřebitelkou označené společnosti. Nejsme tak schopni posoudit, která společnost je povinna vydat spotřebitelce daňový doklad. Proto uvádíme následující:

Prodávající má obecně dle zákona o DPH povinnost vydat daňový doklad do 15 dnů od dne, kdy se uskutečnilo poskytnutí služby. V případě, že "zprostředkovatel" tvrdí, že není oprávněn vydat daňový doklad, může se spotřebitelka obrátit se na provozovatel služby. Daňový doklad může být vystaven i elektronicky, ale takový to doklad musí být opatřen elektronickým podpisem.

V případě, že společnost ani přes výzvu daňový doklad nevydá, může se spotřebitelka obrátit na na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kromě toho má spotřebitel nárok na vystavení dokladu o zakoupení služby, jestliže o něj požádá (§ 16 zákona o ochraně spotřebitele).

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 13:43, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.