Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#54742x neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 hodin 35 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2015, před 10 lety

Pavel Rech

Znění stížnosti

Vážený pane/paní,

dával jsem 3x reklamovat tablet Prestigio MultiPad PMP5670, vždy se stejnou závadou - tablet nešel zapnout. Reklamace byla uznána jen v jednom případě, kdy tablet opravoval pan R.B. z RPB - reklamační Příbram. Ve zbývajících dvou případech nebyla rekamace uznána, ale tablet byl přesto přeflešován (všechny aplikace byly smazány). Dle mého názoru je přehrání firmwaru reklamční operace, a proto se nespokojím s vyjádřením, že se závada neprojevila (navíc jsem si nechal potvrdit, že tablet skutečně nelze zapnout v pobočce CZC v Rožnově pod Radhoštěm při třetí reklamaci). Myslím že mám nárok na nový tablet, nebo na vrácení peněz, protože již byl reklamován 3x, ikdyž z rekamačního tvrdí, že tablet fungoval. Ve dvou případech, kdy reklamace nebyla uznána byla reklamace vyřizována panem J.K. rovněž z RPB - reklamační Příbram, proto bych si chtěl stěžovat na práci tohoto pána.

Děkuji.
Pavel Rech


Produkt

Prestigio MultiPad PMP5670


Požadované řešení

Přeji si vyměnit tablet za nový.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2015 10:49, před 10 lety

Je-li přehrán software a dojde tím k odstranění závady, mělo by se na takové jednání nahlížet jako na opravu. V některých případech je ale opodstatněné, aby došlo k jeho přehrání, aby závada vůbec mohla být posouzena. S tímto faktem by se měl prodávající vypořádat v reklamačním protokolu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2015 11:59, před 10 lety

Dobrý den pane Rechu,

vada byla způsobena aplikacemi 3 stran, za které prodejce nezodpovídá, proto jsou další reklamace neuznané.

Stanovisko CZC.CZ je konečné.

Děkuji za pochopení

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.1.2015 13:02, před 10 lety


Pavel Rech

Vážený pane Boček,

s takovým tvrzením nemohu souhlasit, protože když se závada stala podruhé ještě jsem do tabletu žadnou aplikaci nenainstaloval, pouze jsem nakonfiguroval wifi. Čili Vaše trvzení není pravdivé. Navíc mi prosím vysvětlete, proč bylo nutné přehrát firmware v tabletu, když se závada neprojevila, jak udádí reklamační protokol. Stačilo tablet zapnout a hned je zřejmé zda funguje či nikoliv, na to přece není nutné přehrávat firmware. Tato situace se opakovala 2x.

Děkuji za vysvětlení.
Pavel Rech

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2015 13:41, před 10 lety

V tomto případě spotřebiteli doporučujeme konzultaci se soudním znalcem, zda je schopný posoudit a prokázat existenci vytýkané vady. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Dle závěrů vyslovených znalcem může být stanoven další postup. Vzhledem ke stanovisku společnosti stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.