Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost Zelená elektřina, s.r.o. - mi nedodala vyúčtování za plyn za období 9/2020-9/2021. Odečet plynoměru byl proveden pracovníkem dne 8.10.2021. Dle zákona má (tuším) společnost na dodání vyúčtování 30 dní. Tak se nestalo. Dnes je 3.1.2022 a stále vyúčtování nemám. Společnost zelená elektřina - nekomunikuje, nereaguje na mé maily, telefon má nastavenou zvukovou smyčku, ale nikdo ho nebere. Datovou schránku (na kterou loni reagovali a začali komunikovat) mají ZRUŠENOU!
Totální bezmoc :(
Děkuji
Bc. Barbora Svitková
Stav plynoměru ke dni 8.10.2021 - 32253,27 m3. / V.č.: 21488366
Žádám o řádné a správné vyúčtování v co nejrychlejším termínu!!! Děkuji
|
Tweet |
Společnost má na základě § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., vyhláška o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích, povinnost vydat vyúčtování za stanovené zúčtovací období, zpravidla za 12 po sobě následujících kalendářních měsíců. Spotřebitel také může požádat o mimořádné vyúčtování k 31. prosinci kalendářního roku, v případě, že společnosti zašle samoodečet provedený k poslednímu dni kalendářního roku.
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci a písemně informovat spotřebitele o jejím vyřízení do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace. Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den,
naše společnost tuto stížnost prověří a v případě nevystavení vyúčtování- bude vyúčtování urgentně vystaveno a odesláno na adresu zákazníka.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost zaslání vyúčtování potvrdit a věc uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.