Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#54741Nedodání vyúčtování za plyn: období 9/2020-09/2021

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2022, před 3 lety

Barbora Svitková

Znění stížnosti

Společnost Zelená elektřina, s.r.o. - mi nedodala vyúčtování za plyn za období 9/2020-9/2021. Odečet plynoměru byl proveden pracovníkem dne 8.10.2021. Dle zákona má (tuším) společnost na dodání vyúčtování 30 dní. Tak se nestalo. Dnes je 3.1.2022 a stále vyúčtování nemám. Společnost zelená elektřina - nekomunikuje, nereaguje na mé maily, telefon má nastavenou zvukovou smyčku, ale nikdo ho nebere. Datovou schránku (na kterou loni reagovali a začali komunikovat) mají ZRUŠENOU!
Totální bezmoc :(
Děkuji
Bc. Barbora Svitková


Produkt

Stav plynoměru ke dni 8.10.2021 - 32253,27 m3. / V.č.: 21488366


Požadované řešení

Žádám o řádné a správné vyúčtování v co nejrychlejším termínu!!! Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2022 13:38, před 3 lety

Společnost má na základě § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., vyhláška o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích, povinnost vydat vyúčtování za stanovené zúčtovací období, zpravidla za 12 po sobě následujících kalendářních měsíců. Spotřebitel také může požádat o mimořádné vyúčtování k 31. prosinci kalendářního roku, v případě, že společnosti zašle samoodečet provedený k poslednímu dni kalendářního roku.

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci a písemně informovat spotřebitele o jejím vyřízení do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace. Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.1.2022 14:42, před 3 lety

Dobrý den,
naše společnost tuto stížnost prověří a v případě nevystavení vyúčtování- bude vyúčtování urgentně vystaveno a odesláno na adresu zákazníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2022 08:24, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost zaslání vyúčtování potvrdit a věc uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 11:45, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 09:57, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.