Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
S dodavatelem nejsem spokojená.Komunikace velká katastrofa.Očekávala bych, že když dojde k opisu plynoměru, že bude konečná faktura zaslána automaticky. Bohužel od tohoto dodavatele to očekávat nelze. Ovšem co se týká zvednutí záloh to dodavatel problém poslat nemá. Několikrát urgováno-psáno emaily-odpověď předáno na fakturační oddělení. Dovolat se není možné.
plyn
zaslat konečné vyúčtování
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den,
naše společnost tuto stížnost prověří a v případě nevystavení faktury, bude dáno do pořádku.
Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den dodavatel vyuctovani poslal ovsem preplstek uz nevratil splatnost byla 8.2.2022 a zalohy si v klidu nechal navysene dal.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.