Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#54745Neseriozní přístup zastupce O2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2022, před 3 lety

Milan Šarapatka

Znění stížnosti

Zástupce O2 pan David Kubiš mne před krátkým časem časem přesvědčil, abych opustil T-mobile a přešel k O2.
Použil argumenty, jako rychlejší internet a další, které se však ukázaly jako nepravdivé.
Dnes jsem šel na pobočku O2 reklamovat rychlost internetu na jednom z mís služby, v Červené Vodě. Pan Kubiš mi slíbil rychlost 50 Mb, což byl hlavní důvod, proč jsem providera změnil, ale dozvěděl jsem se, že realita je jen 20 Mb, tj. méně než jsem mel od T mobile.
S tím souvisí také O2 televize, kterou je mi O2 ochotno poskytnout v tomto místě právě kvůli nižší rychlosti pouze za poplatek.
A za třetí, p. Kubiš argumentoval, že na rozdíl od T mobile je u O2 pronájem hardware pouze ne dva roky. A zatím mně nechal podepsat lhůtu 5 let. To už vidím jako podvod.
Žádám vás, abyste věci uvedli promtně na pravou míru. V opačném případě zítra službu u O2 vypovím a podělím se o svou zkušenost s O2 s médii

Milan Šarapatka.


Produkt

nekvalitní služby


Požadované řešení

změna služeb dle dohodnutých podmínek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 09:52, před 3 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Podle § 430 odst. 2 podnikatele zavazuje jednání (nejen) jeho zaměstnanců, jestliže třetí osoba (v tomto případě spotřebitel) jednala v dobré víře. Výjimkou by byl zjevný exces zaměstnance.

Vzhledem k tomu, že byl spotřebiteli nabídnut určité služby, s určitými vlastnostmi, a on je přijal, je podnikatel přijetím této nabídky vázán a je tedy povinen svůj závazek dodržet. V případě, že podnikatel neposkytl spotřebiteli služby v kvalitě, v jaké byly původně domluveny, může spotřebitel podat reklamaci proti vyúčtování služeb. Reklamaci je možno podat nejpozději do 2 měsíců od doručení vyúčtování. Podnikatel je povinen o reklamaci rozhodnout do 1 měsíce od doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2022 11:53, před 3 lety

Dobrý den,

mrzí mě, že máte důvod k vyjádření nespokojenosti a velice se omlouvám, pokud došlo k nějakému nedorozumění. Ráda bych však uvedla, že podání podnětu přes dTest není oficiální podanou reklamací u naší společnosti a je potřeba vše řešit přímo přes naší zákaznickou podporu. S tím vám rádi pomůžeme.
V případě, že není vše ještě dořešeno a reklamaci jste nepodával, ozvěte se nám prosím přímo na naši podporu přes WhatsApp nebo Apple Chat, případně do zprávy na našem Facebooku O2 CZ (www.o2.cz/kontakty).

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 14:00, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 13:53, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.