Společnost


NUMERO UNO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5475Reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2015, před 10 lety

Vladimír Vladimír Novotný

Znění stížnosti

V lednu 2014 jsem koupil zimní obuv syn je nosil měsíc.V prosinci 2014 jsme je šli reklamovat nedali se nosit při chůzi se láme vnitřní stélka a zařezává se do nártu. Vršek je z tvrdého materiálu.
Boty byli koupené v akci jedna pus druhé levnější za korunu.
Reklamovala jsem ty za korunu řekli že to spravovat nebudou ale prodavačka řekla že to nechají podšít vykašlali se nato a vrátili korunu a jeto uzavřené.A boty že nevrací ale říkal jsem jim že je chci vrátit postupují správně.Reklamované věci se mají vracet ne.Kdybych reklamoval ty dražší určitě je nechají spravit.
První boty stáli 1500.- a druhý 1200.- po slevě za 1.- když jsem říkal panu vedoucímu že boty za 1200.- se musí něco vydržet tak mě řekl ale pane kolik jste za ně dal stáli přece 1.- tak se mě smál.
Myslíte že se dá s tím něco dělat.


Požadované řešení

myslel jsem že mě dají jiné boty protože u bot byl zvolený špatný materiál.
Děkuji s s pozdravem Novotný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 14:40, před 10 lety

Jestliže spotřebitel reklamuje věc po uplynutí 6 měsíců od převzetí, a reklamovaná vada není podstatným porušením smlouvy, má spotřebitel právo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu. Je tedy na spotřebiteli, aby rozhodl, kterým z těchto způsobů má být reklamace vyřízena, a nemůže to jednostranně určit prodávající. Jestliže však spotřebitel již souhlasil s vrácením peněz, posoudí se takové jednání jako zrušení smlouvy dohodou. Pokud dojde ke zrušení smlouvy, strany si vzájemně vrátí poskytnutá plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2015 16:33, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.