Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V lednu 2014 jsem koupil zimní obuv syn je nosil měsíc.V prosinci 2014 jsme je šli reklamovat nedali se nosit při chůzi se láme vnitřní stélka a zařezává se do nártu. Vršek je z tvrdého materiálu.
Boty byli koupené v akci jedna pus druhé levnější za korunu.
Reklamovala jsem ty za korunu řekli že to spravovat nebudou ale prodavačka řekla že to nechají podšít vykašlali se nato a vrátili korunu a jeto uzavřené.A boty že nevrací ale říkal jsem jim že je chci vrátit postupují správně.Reklamované věci se mají vracet ne.Kdybych reklamoval ty dražší určitě je nechají spravit.
První boty stáli 1500.- a druhý 1200.- po slevě za 1.- když jsem říkal panu vedoucímu že boty za 1200.- se musí něco vydržet tak mě řekl ale pane kolik jste za ně dal stáli přece 1.- tak se mě smál.
Myslíte že se dá s tím něco dělat.
myslel jsem že mě dají jiné boty protože u bot byl zvolený špatný materiál.
Děkuji s s pozdravem Novotný.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel reklamuje věc po uplynutí 6 měsíců od převzetí, a reklamovaná vada není podstatným porušením smlouvy, má spotřebitel právo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu. Je tedy na spotřebiteli, aby rozhodl, kterým z těchto způsobů má být reklamace vyřízena, a nemůže to jednostranně určit prodávající. Jestliže však spotřebitel již souhlasil s vrácením peněz, posoudí se takové jednání jako zrušení smlouvy dohodou. Pokud dojde ke zrušení smlouvy, strany si vzájemně vrátí poskytnutá plnění.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.