Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#54759Klamání zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2022, před 3 lety

Ludmila Hanková

Znění stížnosti

Akční letáky donášené do domácností nejsou pro zákazníky.V Penny Market Mladá Boleslav Jičínská už na začátku akce v 7 hodin ráno je v regálech pro akční zboží chudý výběr asi tak tři položky z celého letáku. Kde je vše ostatní ? Ve skladu pouze pro známé. Není to poprvé a podle dalších zákazníků tak fungují i zbylé dva Penny Markety v Mladé Boleslavi. Tudíž klamání zákazníků. Akce jsou pouze pro zaměstnance a jejich známé. Přicházíte o zákazníky a nemáte dobré jméno. S pozdravem a hurá na nákup do ALBERTU.


Požadované řešení

Neuplácet zákazníky , kteří si stěžují tím ,že přinesou žádané zboží ze skladu a hlavně zboží v akci dát do prodejny tak jak je v letáku. Moje poslední akce 2.1.2022.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2022 11:08, před 3 lety

Velkoobchod nebo supermarkety obvykle ve svých letácích uvádějí, že propagované slevy jsou platné pouze do vyprodání zásob.

Ovšem v případě, že společnost záměrně nabízí pouze minimální množství produktů, mohlo by se z její strany jednat o klamavé konání dle zákona o ochraně spotřebitele. V případě, že je spotřebitel názoru, že ze strany společnosti dochází k nekalým praktikám nebo k porušování ustanovení zákona o ochraně spotřebitel, může se se svým podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která situaci na základě podnětu prošetří.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 15:42, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.