Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na jednu z brněnských poboček společnosti CZC jsem odnesl svůj porouchaný ultabook Lenovo IdeaPad U510 a s jedním z pracovníků společnosti jsem sepsal reklamační protokol.
Ten jsem podepsal (jako stvrzení o přijetí do reklamace) a obdržel kopii daného dokumentu.
Po příchodu domů na mě čekala elektronická kopie v mém emailu, přičemž jsem si danou kopii prohlédl a zjistil jsem, že na reklamaci byla prodloužena doba opravy (notebook byl odnesen 5.1.2015, termín opravy je 15.2.2015, tedy 40 dnů).
Na stránkách dTestu jsem nalezl infomaci o tom, že délka opravy nemůže být tímto způsobem prodloužena (Zdroj: https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/je-mozne-lhutu-pro-vyrizeni-reklamace-prodlouzit/12) a kolega, pokud by akutně musel prodloužit dobu reklamace, mi měl předložit ještě smlouvu, pomocí které bych měl odsouhlasit prodloužení termínu reklamace.
Předem děkuji za brzkou reakci a za vyřešení tohoto problému.
Martin K.
Ultrabook Lenovo IdeaPad U510 15.6"
Zkrácení reklamační lhůty na lhůtu danou zákonem, případně odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Dohoda musí mít indidivuální podobu a musí být učiněna v rámci konkrétní reklamace.
Dobrý den pane Kadlčku,
situaci ověřuji u našeho IT. I mě se zobrazila lhůta 40. dní, kterou ovšem garantujeme pouze nákupu na IČO a FO samozřejmě řešíme do 30. dní.
Prosím o strpení.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Dobře, děkuji za informaci, vyčkám na Vaše další vyjádření.
Dobrý den pane Kadlčku,
opravený protokol byl odeslán ze systému, na email z registrace.
Pokud dorazil v pořádku, prosím o ukončení stížnosti.
Děkuji.
Lukáš Boček
Hodnocení:
Komentář: Nový rekamační list byl doručen.