Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5476Prodloužení reklamační doby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 hodin 24 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2015, před 10 lety

Martin Kadlček

Znění stížnosti

Dobrý den,
na jednu z brněnských poboček společnosti CZC jsem odnesl svůj porouchaný ultabook Lenovo IdeaPad U510 a s jedním z pracovníků společnosti jsem sepsal reklamační protokol.

Ten jsem podepsal (jako stvrzení o přijetí do reklamace) a obdržel kopii daného dokumentu.

Po příchodu domů na mě čekala elektronická kopie v mém emailu, přičemž jsem si danou kopii prohlédl a zjistil jsem, že na reklamaci byla prodloužena doba opravy (notebook byl odnesen 5.1.2015, termín opravy je 15.2.2015, tedy 40 dnů).

Na stránkách dTestu jsem nalezl infomaci o tom, že délka opravy nemůže být tímto způsobem prodloužena (Zdroj: https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/je-mozne-lhutu-pro-vyrizeni-reklamace-prodlouzit/12) a kolega, pokud by akutně musel prodloužit dobu reklamace, mi měl předložit ještě smlouvu, pomocí které bych měl odsouhlasit prodloužení termínu reklamace.

Předem děkuji za brzkou reakci a za vyřešení tohoto problému.
Martin K.


Produkt

Ultrabook Lenovo IdeaPad U510 15.6"


Požadované řešení

Zkrácení reklamační lhůty na lhůtu danou zákonem, případně odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2015 10:58, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Dohoda musí mít indidivuální podobu a musí být učiněna v rámci konkrétní reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2015 12:28, před 10 lety

Dobrý den pane Kadlčku,

situaci ověřuji u našeho IT. I mě se zobrazila lhůta 40. dní, kterou ovšem garantujeme pouze nákupu na IČO a FO samozřejmě řešíme do 30. dní.

Prosím o strpení.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.1.2015 12:44, před 10 lety


Martin Kadlček

Dobře, děkuji za informaci, vyčkám na Vaše další vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2015 12:54, před 10 lety

Dobrý den pane Kadlčku,

opravený protokol byl odeslán ze systému, na email z registrace.

Pokud dorazil v pořádku, prosím o ukončení stížnosti.

Děkuji.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.1.2015 13:06, před 10 lety


Martin Kadlček

Hodnocení:

Komentář: Nový rekamační list byl doručen.