Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#54760Splátkový kalendář

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2022, před 3 lety

Jana Šimočková

Znění stížnosti

Dobrý den,zákazník Eva Guregová-tel.737086585,nar.1.12.1951,do 15.12.2021 měl být zaplacen dluh formou splátkového kalendáře 4600,-,bohužel byl zákazník v covidové karanténě.Za poslední 3 měsíce(.10,.11,.12)bylo posláno vyúčtování na jinou adresu než zákazníkovy viz.výše,tím se stalo nedopatření opoždění zaplacení faktury a následně zrušení splátkového kalendáře. Dnes 3.1.2022 jsem já dcera (Jana Šimočková) s Evou G.(zákazník)byla vyřešit daný problém.Na pobočce Děčín jsem s obch.zástupcem nechala převést te.č.737***572-dobíjecí kartu,dále tel.č.739***608-zrušit vše 2.2.2022,protože skrze tyto 2 tel.karty bylo voláno na barevné linky,tyto 2 tel.karty spadají pod zákazníka Evu Guregovou.TV byla ponechána +přidán internet ,jelikož tyto karty se nedají požít na nic jiného.Prosím Vás jestli je možné znovu obnovit splátkový kaledář,který už od této doby bude řádně placen,aby nenastali zbytečné problémy.Omlouvám se za mají 70 letou maminku,bohužel jsem se o problému dozvěděla až dnes a hned začala daný problém řešit.Tímto je zhruba v rychlosti popsán problém.Děkuji za pomoc.
S pozdravem Jana Šimočková (dcera)


Požadované řešení

Prosím o obnovení splátkového kalendáře.Jelikož maminka v 70 letech se nechala podvést věcí,které bohužel vůbec nerozumí a nemá na celou částku 27891,-Kč najednou.Zajistila jsem,aby se toto už neopakovalo.
Děkuji.
S pozdravem Jana Šimočková (dcera)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 09:43, před 3 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Chápeme spotřebitelčinu situaci, ale se svou prosbou se bohužel bude muset obrátit přímo na společnost T-Mobile a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.