Společnost


TecTake s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54768Neuznaná reklamace vchodové stříšky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2022, před 3 lety

Jan Svoboda

Znění stížnosti

V březnu 2021 jsem na webových stránkách společnosti
tectake.cz zakoupil vchodovou stříšku. Na webových stránkách prodejce
garantuje, že je stříška vysoce odolná proti nárazu a všem
povětrnostním podmínkám. Nícméně přišel první sníh napadl na stříšku
(vrstva cca 3 cm) a stříška se poškodila viz přiložené foto. Při reklamaci
u prodejce mi bylo napsáno, že poškození vlivem povětrnostních
podmínek nelze přijmout jako reklamaci. Psal jsem jim tedy znovu, že
na stránkcáh mají jisté garance a že ty nesplnili, proto si myslím, že
výrobek nesplňuje slibovaná kriteria a není vůbec konstrukčně řešený
na to, aby zvládal vekovní prostředí a povětrnostní podmínky.Nechtějí ani výrobek přijmout k reklamaci a posouzení výrobcem.


Produkt

https://www.tectake.cz/vchodova-striska-obloukova-800103-401267


Požadované řešení

Reklamaci by měl posoudit výrobce, žádám navrácení plné výši pořizovací hodnoty stříšky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2022 09:11, před 3 lety

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

V případě, že je uplatněna reklamace, je prodejce povinný vystavit reklamační protokol a v případě zamítnutí dodat kupujícímu i řádné odůvodnění zamítnutí dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 16:13, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.