Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
kvůli roční výluce jsou z Brna do Blanska vyprávěný autobusy místo vlaku a z Blanska se má pokračovat vlakem. Můžete mi říct, jak je možné, že vlak na daný autobus nepočká ani 1minutu spozdeni, když mají navazovat? A běžně se na klasické navazující spoje 5minut čeká, natož přece na náhradní dopravu za vlak.
Předem děkuji za zpětnou vazbu.
S pozdravem Minxová
Pokud je autobus náhrada za vlak, tak na něj přece alespoň 5 minut musí vlak počkat. Zvlášť když odjíždí úplně prázdný do Letovic a další jede za hodinu.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.