Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
vím, že předvánoční období je hektické pro všechny profese a zřejmě se jednalo o doručovatele, který jinak v našem bydlišti nedoručuje. Naše adresa je Stebnice 9, Cheb 350 02. Bohužel je ve stejné lokalitě i evidenční číslo 9. Takže se k nám dostaly listovní zásilky díky tomu, že majitelé chaty přijeli na vánoční svátky. Jinak by jsme se asi nedočkali. Naštěstí nebylo mezi zásilkami nic až tak podstatného, spíš mě překvapuje, že se dotyčná osoba nepodívá jestli se shoduje jméno na poštovní schránce a to tam nebyla pouze jedna zásilka, ale více a s odlišnými datumy.
Prosím o upozornění brigádníků, že nestačí koukat jen na číslo popisné ale i jméno na poštovní schránce.
Děkuji
Kateřina Pchálková
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.