Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
patnáct let jsem pracovala na poště v Praze.neumím si představit,že by naše doručovatelky poštu místo v pátek klidně vložily do schránky v sobotu ,případně v neděli.v případě doporučeného dopisu se nenamáhají zazvonit a rovnou vloží oznámení o uložení zásilky z důvodu nezastižení.Když po těchto zkutečnostech si chcete udělat odnášku a tudíž si poštu vyzvedávat na poště tak se dozvíte že pracovnice nemá formulář na tuto službu!!!!Dobře,vyzvedla jsem formulář na poště v Kolíně,kde již mají nové formuláře a pracovnice na naší poště vám řekne,že tento formulář nezná a nepřijme ho.
jedná se o poštu v Týnci n /L .Myslím,že tyto pracovnice nejsou na svém místě a alespoň občas by si mohly vzít k ruce poštovní předpisy a věstníky.To již nechodí kontroly na chování zaměstnanců?PŘI DNEŠNÍCH CENÁCH KTERÉ POŠTA ÚČTUJE BY TO CHTĚLO VÍCE DBAT O ZÁKAZNÍKA.
Proč mohla tato pošta fungovat dobře a bez problému za minulého vedoucího a proč od doby kdy zde udělali jen podací poštu a spadáme pod Kolín to je takové jaké to je?
dbát na vyškolenost,slušnost a pečlivost pracovníku ČP.
nevím proč by to mělo budit dojem,že si chci jen postěžovat
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Se stížností je možné se obrátit pouze přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.