Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5479Chování pracovníků pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2015, před 10 lety

Jiřina Karbanová

Znění stížnosti

patnáct let jsem pracovala na poště v Praze.neumím si představit,že by naše doručovatelky poštu místo v pátek klidně vložily do schránky v sobotu ,případně v neděli.v případě doporučeného dopisu se nenamáhají zazvonit a rovnou vloží oznámení o uložení zásilky z důvodu nezastižení.Když po těchto zkutečnostech si chcete udělat odnášku a tudíž si poštu vyzvedávat na poště tak se dozvíte že pracovnice nemá formulář na tuto službu!!!!Dobře,vyzvedla jsem formulář na poště v Kolíně,kde již mají nové formuláře a pracovnice na naší poště vám řekne,že tento formulář nezná a nepřijme ho.
jedná se o poštu v Týnci n /L .Myslím,že tyto pracovnice nejsou na svém místě a alespoň občas by si mohly vzít k ruce poštovní předpisy a věstníky.To již nechodí kontroly na chování zaměstnanců?PŘI DNEŠNÍCH CENÁCH KTERÉ POŠTA ÚČTUJE BY TO CHTĚLO VÍCE DBAT O ZÁKAZNÍKA.
Proč mohla tato pošta fungovat dobře a bez problému za minulého vedoucího a proč od doby kdy zde udělali jen podací poštu a spadáme pod Kolín to je takové jaké to je?


Požadované řešení

dbát na vyškolenost,slušnost a pečlivost pracovníku ČP.

nevím proč by to mělo budit dojem,že si chci jen postěžovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2015 12:22, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Se stížností je možné se obrátit pouze přímo na Českou poštu.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.