Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#54792Ztracený balík z Číny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 27 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2022, před 3 lety

Tereza Lukšíková

Znění stížnosti

V rijnu jsem si v Cine objednala obleceni, ktere na zacatku prosince dorazilo uspesne do Cech a uspesne bloudi po ceskych postach.Dnes jsem volala na postu 120 v Praze, kde se resi celni obaveni, ktere je od 23.12. vyrizene a udajne muj balik opustil tuto postu a byl predan do prepravy. Standartne je to depo v Malesicich, protoze dodaci adresa spada pod postu na Cernokostelecke. Na depu v Malesicich o mem baliku nikdo nic nevi, na Cernokostelecke taky ne a zamestnankyne posty 120 mi rekla, ze balik jiz odesel, ale ze uz je nedohledatelny. Neni to zdaleka poprve, takze chci slyset, kde je krucinal muj balik!!!!!!


Požadované řešení

Okamzite cekam odpoved, kde je muj balik!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2022 08:41, před 3 lety

Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.

Pokud by reklamaci pošta zamítla nebo nevyřídila v zákonem stanovené lhůtě (reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace, platí pro mezinárodní zásilky), mohl by spotřebitel podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona č. 29/2000 Sb, o poštovních službách. Ten by záležitost následně prošetřil a rozhodl o oprávněnosti reklamace. Více informací o námitce se lze dozvědět zde http://www.ctu.cz/spory-reklamace.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.