Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V poslední fakturaci jsme zjistili, že společnost sama od sebe nám změnila tarif a tím pádem máme platit o cca 300,-Kč navíc. Při dotazu na O2 lince, proč nás neinformovali předem, nebo proč se nezeptali zda změnu chceme nám bylo sděleno, že nám to oznámili ve vyúčtování za září. Což si myslím, že toto je nekalá praktika. Osobně nějaké vyúčtování nečteme. Zajímalo by nás kolik lidí takhle napálili!! Na připomínku, že jsme změnu nechtěli a nic navíc platit nehodláme nám bylo důrazně řečeno, že nás informovali a zaplatit musíme a reklamace nepřipadá v úvahu!! Toto je nehorázné co si společnost O2 dovolí!! Není to první a myslím, že ani poslední nekalá věc od O2. Hned jak doplatime TV, tak jdeme od vás k Vodafonu, protože tohle se nám u nich za 10 let nestalo ani jednou. Jste nejhorší společnost co známe a budeme usilovat o to, aby se to dozvědělo co nejvíce lidí!!
Datový tarif
Požaduji uznání reklamace!! Nic měnit jsme nechtěli. A to, že jsme si nevšimli zprávy ve vyúčtování společnost neopravnuje je změně tarifu bez našeho souhlasu!!
|
Tweet |
Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.
Účastník smlouvy má pak na výběr mezi pokračováním ve smluvním vztahu s provedenou změnou, anebo ukončením smluvního vztahu; nemá však nárok požadovat setrvání u stávajících smluvních podmínek.
Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.
Dobrý den,
děkuji za zprávu. Vše podstatné je už zde uvedené společností dTest.
Ke změně podmínek smlouvy skutečně můžeme přistoupit po upozornění na vyúčtování s dostatečným předstihem. Jestli vám stávající nastavení v čemkoliv nevyhovuje, obraťte se na nás, prosím, jedním ze způsobů uvedeným zde: www.o2.cz/osobni/kontakty
Na podmínkách se rádi domluvíme.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.