Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#54798Chybějící vyúčtování elektřiny

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2022, před 3 lety

Miroslav Szymsza

Znění stížnosti

Ve vyúčtování, které mi Zelená elektřina, s.r.o. zaslala počátkem listopadu 2021 chybí vyúčtování elektřiny domácnosti za období 10/2020 - 10/2021. Je v něm pouze vyúčtování plynu domácnosti a elektřiny druhého odběrného místa. Na tuto skutečnost několikrát upozorňovala manželka prostřednictvím e-mailu, ovšem bez odezvy, telefonní linka je rovněž stále nedostupná. Paradoxně již přišel předpis nových záloh, přičemž vyúčtování stále chybí.
Děkuji Miroslav Szymsza


Produkt

Dodávka elektřiny a zemního plynu


Požadované řešení

Zaslání chybějícího vyúčtování - urgentně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2022 12:08, před 3 lety

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2022 11:15, před 3 lety

Dobrý den,
naše společnost tuto stížnost prověří a urgentně vyřeší.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2022 11:36, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost zaslání vyúčtování potvrdit a věc poté uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.1.2022 16:44, před 3 lety


Miroslav Szymsza

Dne 7.1.2022 nám bylo doručeno požadované vyúčtování, nyní čekáme na úhradu vzniklého přeplatku. Děkujeme tímto dTestu za pomoc při řešení naší situace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2022 10:30, před 3 lety

Dobrý den,
přeplatek bude vyplacen se splatností do 20.01.2022

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2022 11:40, před 3 lety

Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl připsání přeplatku potvrdit a věc poté uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.1.2022 20:56, před 3 lety


Miroslav Szymsza

Hodnocení:

Komentář: Přeplatek byl připsán v termínu splatnosti.