Společnost


FAMILY CHARACTER SHOP LIMITED, organizační složka

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5480Nedodání zboží, nekomunikují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2015, před 10 lety

Alie Mottlová

Znění stížnosti

Dne 3.12. jsme objednali Batoh Peppa Pig - Prasátko Pepina, George Jump
Kód PPG028. Poslední reakce 17.12.2014, že zboží má dorazit 19.12. a ihned bude odesláno, aby se to do Vánoc stihlo. Zboží nedorazilo a na naše 3 informační emaily, v jakém stavu je objednávka, zda odeslali, neodeslali, nesehnali apod. nikdo nereaguje.
Telefon na stránkách uveden není.
Absolutně neseriozní jednání!


Produkt

Batoh Peppa Pig - Prasátko Pepina, George Jump Kód PPG028


Požadované řešení

Rádi bychom dostali objednané zboží, případně vrácení platby. A hlavně tedy nějakou reakci obchodu/firmy, co je za problém. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 14:14, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se jedná o odštěpný závod zahraniční právnické osoby, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum, které spotřebitelům bezplatně pomáhá řešit spory s obchodníky pocházejícími z EU, Islandu či Norska.

Odkaz na internetové stránky ESC: http://www.evropskyspotrebitel.cz/faq/co-udelat-nez-nas-kontaktujete-27061

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.