Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.12. jsme objednali Batoh Peppa Pig - Prasátko Pepina, George Jump
Kód PPG028. Poslední reakce 17.12.2014, že zboží má dorazit 19.12. a ihned bude odesláno, aby se to do Vánoc stihlo. Zboží nedorazilo a na naše 3 informační emaily, v jakém stavu je objednávka, zda odeslali, neodeslali, nesehnali apod. nikdo nereaguje.
Telefon na stránkách uveden není.
Absolutně neseriozní jednání!
Batoh Peppa Pig - Prasátko Pepina, George Jump Kód PPG028
Rádi bychom dostali objednané zboží, případně vrácení platby. A hlavně tedy nějakou reakci obchodu/firmy, co je za problém. Děkuji
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se jedná o odštěpný závod zahraniční právnické osoby, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum, které spotřebitelům bezplatně pomáhá řešit spory s obchodníky pocházejícími z EU, Islandu či Norska.
Odkaz na internetové stránky ESC: http://www.evropskyspotrebitel.cz/faq/co-udelat-nez-nas-kontaktujete-27061