Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V našem domě je Balíkovna České pošty, 10 m od našeho vchodu.Tam jsem si nechal poslat balíček čislo DR4610872535U hmotnosti 1,695 kg, max délky 50 cm. Česká pošta mi ale oznámila, že z provozních důvodů balíček uložila daleko na Lesné. dříve mi podobné balíčky ukládala na vzdálenou poštu do Obřan nebo do Maloměřic. Mám problém s chůzí a tak bych uvítal, kdybych si mohl vyzvednout podobný balíček v balíkovně v našem domě. Mluvil jsem s paní z balíkovny, ta mi potvrdila, že malé balíčky bez problému přijimají. V čem je tedy problém?
Prosím o Vaše vyjádření, popřípadě o pomoc při doručení uvedeného balíčku do balíkovny Brno Wágnerova 3b.
Nelze doručit malý balíček čislo DR4610872535U do balíkovny Brno Wágnerova 3b
1) Možnost doručování balíčků do Balíkovny Brno Wágnerova 3b.
2) Popřípadě u dotyčné balíkovny dát upozornění veřejnosti, že tato
Balíkovna nepříjímá balíčky menší než malé.
3) Možnost pro doručovatele ukládat balíčky do blízké ÚLOŽENKY.
4) Pokud navrhovaná řešení jsou neprůchodná, prosím alespoň o doručení
uvedeného balíčku do balíkovny Brno Wágnerova 3b, nebo na tutéž moji
adresu Brno Wágnerova 3b ke mě domů.
Děkuji za vyřízení.
S pozdravem
Tomáš Hanžl
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.