Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
V Tescu v Mimoni po celou dobu jeho existence dochází k tomuto jednání. Téměř při každém nákupu mám větší cenu za zboží na účtence než byla informace na regálu. Už mne nebaví pořád reklamovat a čekat na pí vedoucí, která mi pak z kasy dá peníze a ani se neomluví, tváří se ještě dotčeně. Kolik lidí nesleduje u kasy ceny a nechá se okrást o nemalé částky ani nechci odhadovat. Vedle v prodejně Penny se mi nikdy nic podobného nestalo. Znamená to, že Tesco takové praktiky podporuje ? J. Krausová, Mimoň
Vyšetřit a zakázat !
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, kde spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.