Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#54818Neodsouhlasená platba pro Wireless Works od O2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2022, před 3 lety

Kamila Burgerová

Znění stížnosti

Dobrý den,

celkem šestkrát se mojí mamince objevila SMS ve znění" Právě jste odsouhlasila platbu pro Wireless Works ve výši 99,0 CZK za předplatné. Přehled plateb a nastavení platebních služeb naleznete zde https moje.O2platba.cz"
Moje mamka je již důchodového věku, nic si neobjednávala a žádnou platbu neodsouhlasila. Z toho důvodu O2 neměla platbu strhnout.
Již v listopadu se zde objevily stížnosti na společnost Wireless Works, přesto O2 nekoná a dále tyto predátorské služby umožňuje.


Požadované řešení

Žádám o úhradu škody ve výši 594,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2022 14:13, před 3 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2022 15:25, před 3 lety

Dobrý den, paní Burgerová,

pokud má zákazník aktivní platby přes internet, může k objednání dojít kliknutím na nabízenou reklamu nebo reklamní banner a blokaci si zákazník může provést buď na www.mojeO2.cz nebo po přihlášení na moje.O2platba.cz.

Naše společnost není poskytovatelem dané služby, pouze přes nás probíhá úhrada. Pokud s daným poplatkem a obsahem objednané služby nesouhlasíte, je možné podat reklamaci u poskytovatele Wireless Works B.V. poštou Koninginneweg 11, 1217 KP Hilversum, Netherlands, telefonicky 420 255 786 515 nebo přes email cz@mobile-maestro.com.

S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 11:25, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2022 14:19, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.