Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
celkem šestkrát se mojí mamince objevila SMS ve znění" Právě jste odsouhlasila platbu pro Wireless Works ve výši 99,0 CZK za předplatné. Přehled plateb a nastavení platebních služeb naleznete zde https moje.O2platba.cz"
Moje mamka je již důchodového věku, nic si neobjednávala a žádnou platbu neodsouhlasila. Z toho důvodu O2 neměla platbu strhnout.
Již v listopadu se zde objevily stížnosti na společnost Wireless Works, přesto O2 nekoná a dále tyto predátorské služby umožňuje.
Žádám o úhradu škody ve výši 594,-Kč.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Dobrý den, paní Burgerová,
pokud má zákazník aktivní platby přes internet, může k objednání dojít kliknutím na nabízenou reklamu nebo reklamní banner a blokaci si zákazník může provést buď na www.mojeO2.cz nebo po přihlášení na moje.O2platba.cz.
Naše společnost není poskytovatelem dané služby, pouze přes nás probíhá úhrada. Pokud s daným poplatkem a obsahem objednané služby nesouhlasíte, je možné podat reklamaci u poskytovatele Wireless Works B.V. poštou Koninginneweg 11, 1217 KP Hilversum, Netherlands, telefonicky 420 255 786 515 nebo přes email cz@mobile-maestro.com.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.