Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Zaměstnanci pobočky Lidl v Ostrově zásadně nepoužívají při práci respirátory. Pokud nemají udělenu výjimku ( a to zřejmě nemají ), tak porušují nařízení o používání ochranných pomůcek. Když už respirátor mají nasazen, tak buď pouze na bradě, nebo tak že nezakrývá ústa ani nos. Mají jej samozřejmě zcela zbytečně a ohrožují tak vědomě všechny zákazníky. Tento stav trvá dlouho, že všech obchodních domů v Ostrově je LIDL suverénně nejhorší. Pokud je vnitřní kontrola LIDL takto nedůsledná, bude zřejmě nutné dát podnět na Kr. hygienickou stanici pro zřízení nápravy. Je všeobecně známo, že zaměstnanci Lidlu na vládní nařízení kašlou. A není to poprvé, co na tuto skutečnost zákazníci poukazují k rukám vedení společnosti. žádám, aby byla učiněna opatření k důsledné nápravě.
Požaduji od zaměstnanců Lidl v Ostrově dodržovat nařízení o používání ochranných prostředků. Jestliže je v prodejně mnoho informačních letáků, jak se mají zákazníci chovat ( používat ochr. prostředky, rozestupy ....) a chce se, aby to bylo dodržováno, tak ať to laskavě prvořadě dodržují zaměstnanci Lidlu.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Dobrý den, pane Bašto, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se v naší prodejně setkal s nedodržováním vládních opatření a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. Prosíme Vás, abyste se s tímto upozorněním obrátili přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Kolegové budou následně informovat vedoucího dané prodejny, který personál proškolí tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.