Společnost


SKOBLA PO, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5482Nevyřízená reklamace díla do 30 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2015, před 10 lety

Michaela Randová

Znění stížnosti

V srpnu 2012 jsem si nechávala namontovat dvě venkovní rolety. Asi po roce se u jedné rozbilo ovládací lanko. Reklamaci jsem vyřídila telefonicky, vada byla odstraněna. Z této první reklamace nemám žádný doklad.
Bohužel v září 2014 se lanko opět rozbilo.Tentokrát byla reklamace podána e-mailem, nikdo nereagoval. Telefonicky jsem kontaktovala Ing.S. - vzal to na vědomí a po pár dalších urgencích se dostavil technik, ale lanko neopravil. Několikrát jsem opět urgovala telefonicky jak Ing. S., tak technika, ale marně. Vždy to skončilo stejně - ozveme se Vám. Po uplynutí 30 denní lhůty jsem telefonicky oznámila, že už o opravu nemám zájem.
Odeslala jsem doporučeně odstopení od smlouvy - dopis nebyl vyzvednut a vrátil se mi. V prosinci jsem zasílala předžalobní výzvu - bez reakce.


Požadované řešení

Vrácení finanční částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 15:01, před 10 lety

Jestliže podnikatel nevyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. V tomto případě, pokud podnikatel nereaguje na podané odstoupení ani na předžalobní výzvu, nezbývá než uplatnit nárok u soudu. V případě úspěchu ve věci má spotřebitelka nárok na náhradu nákladů řízení. Doporučujeme zastoupení advokátem, seznam je možné nalézt na http://www.dtest.cz/advokati.

V tomto případě je třeba upozornit, že záruční doba u spotřebního zboží je 24 měsíců, pokud není smluvně stanovena doba delší. Doba počíná běžet od převzetí věci. Pokud koupenou věc uvedl do provozu jiný podnikatel než prodávající, běží záruční doba ode dne uvedení věci do provozu.

Z dostupných informací plyne, že podruhé se vada projevila až po uplynutí 24měsíční doby. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby skončení opravy (zde míněno první opravy). Je tedy rozhodné, zda se podruhé vada vyskytla v době 24 měsíců prodloužené o dobu první opravy. Jestliže se vyskytla později, záruka by se již na věc nevztahovala.

Podnikatel byl povinen vydat potvrzení o době trvání první opravy. Pokud tak neučinil, musela by spotřebitelka prokázat, v jaké době první oprava proběhla. To by bylo možné provést např. svědeckou výpovědí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2015 15:45, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.