Společnost


Ticket 365 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:185
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54822Nevrácené peníze za neuskutečněné představení Žena za pultem 2 Prostějov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2022, před 3 lety

Hana Havlíčková

Znění stížnosti

Představení se mělo konat 2.12.2021 v Prostějově. Lístky jsem zakoupila na internetu u společnosti Ticket 365 s.r.o. v říjnu 2021, 4 vstupenky v hodnotě 2316,-Kč, částka stržená z karty 2337,61 Kč.

Dne 30.11.2021 přišel od společnosti Ticket 365 s.r.o. tento e-mail: "Vážení návštěvníci, Z důvodu v souvislosti s pandemii covidu-19 se pořadatel dostal do značných ekonomických problémů a bohužel akci nebude možné realizovat a hledá se alternativní řešení pro tuto situaci a budeme se snažit Vám vracet peníze a hledat řešení této situace za kterou se velice omlouváme, kterou jsme bohužel nečekali. Děkujeme za pochopení, Ticket 365 s.r.o"

Dne 7.12.2021 jsem poslala e-mail s dotazem, kdy mi budou vráceny peníze. Přišla mi tato odpověď: "Dobrý den, velice Vám děkujeme za zaslaný e-mail, který dorazil v pořádku na zákaznický servis společnosti Ticket365. Uděláme vše pro to, abychom Váš požadavek či dotaz zpracovali co nejdříve. Avšak vzhledem k množství dotazů v souvislostí epidemií Covid-19 se můžeme k Vaší odpovědi dostat až za několik pracovních dní. Prosíme o strpení. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. S pozdravem, Zákaznický servis Ticket365. Toto je automatický e-mail, na který prosím neodpovídejte."

Dne 4.1.2022 jsem poslala e-mail s další urgencí, na ten již žádná odpověď nepřišla.


Produkt

4 vstupenky na představení Žena za pultem 2 na den 2.12.2021 v Prostějově


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky 2337,61 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2022 14:42, před 3 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Portál Ticket 365 s.r.o., který prodej zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2022 17:31, před 3 lety

Podle informací zveřejněných v insolvenčním rejstříku (https://1url.cz/vKm5m) bylo dne 16. 3. 2022 rozhodnuto o úpadku společnosti Ticket 365 s.r.o. Spotřebitel by tedy nyní měl přihlásit svou pohledávku vůči společnosti (nárok na vrácení ceny vstupenek) do insolvenčního řízení. Musí tak učinit do 2 měsíců ode dne zveřejnění usnesení soudu o úpadku společnosti v insolvenčním rejstříku (tj. nejpozději do 16. 5. 2022).

Přihláška se podává u soudu zásadně elektronicky, včetně příloh, a to na stanoveném formuláři, který je zveřejněn na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na stránkách insolvenčního rejstříku (https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR), kde jsou obsaženy rovněž pokyny k vyplnění přihlášky.

K přihláškám, které budou podány po uplynutí výše uvedené lhůty, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky nebudou v insolvenčním řízení uspokojeny.

Pokud byl portál Ticket 365 s.r.o. pouze zprostředkovatelem prodeje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky. O vrácení peněz by tak bylo vhodnější kontaktovat přímo pořadatele kulturní akce.

Vzhledem k tomu, že veškeré nároky vůči společnosti lze nyní uplatňovat pouze v insolvenčním řízení, bude tato stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.