Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
mobil koupený jako nový u společnosti Systém Centre, po rozbalení šel, 3 dny poté začal řádkovat displej, po navštívení autoruizovaného servisu iWant mi bylo sděleno že mobil nemá originál sklo tudíž se jedná o podvod na zákazníka. momentálně řeším...
vrácení peněz
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
V případě, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, tento typ jsme měli před Vánoci v nabídce jak nový, tak použitý. Je proto důležité se ujistit, zda jste nezakoupil bazarový kus. Nicméně pokud o tento kus nemáte zájem, je řešení velice jednoduché, jelikož nabízíme možnost vrácení peněz za zboží rozbaleného po Vánocích, kdy se lhůta pro vrácení zboží počítá až od 31.12.2021. Případně Vám rádi nabídneme jiný kus.
Všem, kdo by měli potřebu reklamovat nebo měli jakýkoli problém, stačí napsat na daný e-mail, který pro ten účel uvádíme přímo na fakturu. Odpovídáme během pár hodin, téměř vždy to stihneme do 1 pracovního dne. Naopak odpovědi na tomto portálu nám většinou zaberou delší dobu, protože jsou zde zveřejňovány s několikadenním zpožděním až po odpovědi administrátorem dtestu.
Informace pro případné reklamující: Na tomto portálu nám bohužel ve velkém množství případů píšou lidé, které dle jména v objednávkách nelze vůbec najít a následně se po naší reakci na "stížnost" ani neozvou. Nevíme, kdo takové zprávy píše, ale všem, kdo potřebují řešit skutečný problém, jsme samozřejmě k dispozici. Pokud tedy od nás máte zboží, není problém napsat na e-mail uvedený na faktuře nebo v potvrzení objednávky a spojit se s námi, což je nejrychlejší cesta. Reklamační postup, případně postup pro odstoupení od smlouvy, je u nás naprosto standardní a odpovídáme v pracovní době během pár hodin.
Jsem skutečný uživatel. Telefon je kupovany jako nový nicméně faktura neobsahuje všechny údaje, ani nejsou vyplněny správně údaje o objednateli. Věřím že se vše vyřeší a bude moci napsat že to bylo pouze nedorozumění a vše je ok
Dobrý den, prověřili jsme Vaši informaci o chybných údajích o objednateli a skutečně Vám byla zasláno zboží zcela jiného zákazníka, navíc z probíhající reklamace. ještě jednou se tedy omlouváme, celá věc byla nicméně obratem vyřešena, proto ji považujeme za uzavřenou.
Děkujeme
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
S ohledem na vyjádření spotřebitele stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.