Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Děda uzavřel smlouvu se Stabil Energy, kde to poté převzala Zelená elektřina. Když poslali navýšení cen, ihned jsem odeslala odstoupení od smlouvy, která se vrátila zpět, protože si ji adresát nevyzvedl. Po celé 3 roky nebylo posláno vyúčtování plynu. Psala jsem jim v říjnu e-mail, aby poslali alespoň veškeré vyúčtování. Přišel mi automaticky vygenerovaný e-mail a od té doby se neozvali. Dovolat se tam nedá, volám tak ob den. Nyní přišel nový plat. kalendář, který je stanoven na 8 600. Prosím o pomoc. Už si nevím rady. Děkuji. Klára Řezáčová
Zelená elektřina, s.r.o.
Rádi bychom dostali alespoň vyúčtování. Děda na plynu velice šetří, ale čím dál tím víc platí.
|
Tweet |
Ohledně zvýšení ceny platí, že společnost je povinna o zvýšení cen spotřebitele včas informovat a umožnit mu bezplatně od smlouvy z tohoto důvodu odstoupit (více např. na https://www.dtest.cz/clanek-9093/desatero-rad-pro-prechod-k-novemu-dodavateli-energii).
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den,
Poprosíme Vás o informaci jak se Váš dědeček jmenuje- na koho je odběrné místo evidované.
Děkujeme za informace
Dobrý den,
jméno odběratele: Jiří Plaček (nar. 23.11.1947), odběrné místo: Obránců Míru 1076, Mnichovo Hradiště, 295 01.
Číslo smlouvy: 18186.
Děkuji za případné řešení
Dobrý den,
bohužel nemůžeme dohledat dle Vašich informací smlouvu .
Má dědeček smlouvu opravdu u naší společnosti.
Děkujeme Vám za informace.
Dobrý den,
v příloze Vám zasílám platební kalendář od Vás. Zjistila jsem, že tam je všude děda uveden jako Jiří Placek (ale je to Plaček) a v datumu narození bylo uvedeno ve smlouvě 23.11.19446 (ale je to 23.11.1946).
U Stabil Energy měl číslo smlouvy. 18186. V dopise od Vás bylo napsáno, že veškeré podmínky ve smlouvě jsou zachovány. Teď jsme našli od vás rozpis záloh a tam je napsané zase jiné číslo smlouvy a to 2381.
Vše máte v pdf v příloze.
Dobrý den,
děkuji Vám moc za zaslané dokumenty.
Dnes zařídíme ,aby zákazníkovi bylo doručené vyúčtování.
Ohledně zvýšené zálohy nechám prověřit a zašleme zákazníkovi na adresu uvedenou na smlouvě informace.
V případě nám můžete zaslat Váš email , kde Vás můžeme informovat.
Díky za zpětnou vazbu.
Můj e-mail je: klara.rezacova3@gmail.com
Děkujeme
Dobrý den,
už je to 10 dní a dnes nám přišel dopis, kde byl jen nový platební kalendář. Opravdu nejdůležitější je to VYÚČTOVÁNÍ za celé roky. Ani žádný e-mail mi nepřišel. Mohu poprosit o informace, kdy nám zašlete vyúčtování??
Děkuji
Klára Řezáčová
Naše společnost situaci prověří a nechá vystavit zákazníkovi vyúčtování.
S ohledem na výše uvedené vyjádření společnosti přeřazujeme stížnost opět na spotřebitelku, aby měla možnost informovat o dalším vývoji případu.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
bohužel společnost stále neposlala vyúčtování za celé roky. Poslala určitou částku na účet mého dědy. Dle mého názoru, je to velice malá částka za celé ty roky. Pokud neodešlou vyúčtování za všechny roky, budu považovat případ za neuzavřený.
Tímto tedy žádám společnost o vystavení vyúčtování.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.